Zachowanie równowagi między prostotą a wyrazistością jest jednym z najtrudniejszych zadań w projektowaniu graficznym
Skuteczny branding musi zwracać równą uwagę na projekt i wszystko, co go otacza, od wcześniejszych badań po generowanie pomysłów lub konceptualizację. Zachowanie równowagi między prostotą a wyrazistością jest jednym z najtrudniejszych zadań w projektowaniu graficznym
Papier nigdy nie będzie passe! Zostaliśmy zdominowani przez wirtualny świat, papier wciąż jednak rządzi. Ulotka, folder, wizytówka to doskonały nośnik reklamowy – należy używać go z głową: papier wciąż pozostaje odpowiedzią na potrzebę fizycznego kontaktu klienta z marką
Poprzez portretowanie możemy zagłębić się w tajniki człowieczeństwa, odkryć aspekty wspólne wszystkim istotom ludzkim, jak i te, które czynią każdą osobę wyjątkową. Kreatywna fotografia produktowa natomiast to jedno z podstawowych narzędzi dla marek pragnących wyróżnić się lub nabrać charakteru na tle substytucyjnych produktów.
Kreatywne opowiadanie historii, wyrażanie siebie i budowanie społeczności tworzą angażujące treści wideo, które wyróżniają się w social mediach!